torsdag 28 maj 2009

Jo, hon lever men har lite att göra...

Vart Rossan tagit vägen? Jo, det ska jag berätta:


Aaron
Are you alive????

18:26Rossi
Yop... Men inte mycket mer heller. 3 ordinarie sjuka på jobbet och det enda vi har till hjälp är en amfetaminpåverkad gotlänning...

Aaron
Jag slutade med kokain för femton år sedan och är från västergötland - vart skickar jag mitt cv?

18:28Rossi
Eller hur? Jag ska åka till Vänersborg på fredag och jobba hela helgen på mitt gamla jobb... Det ska bli roligt.


18:28Aaron
Vad är det för jobb du har haft där?

Slinka?

18:29Rossi
Ja! Hur visste du det?

18:29Aaron
It takes one to know one...

Rossi
Eller hur? Nä... Jag ska jobba på Hamnkrogen. Ska egentligen inte göra något. Bara gå runt och bossa... ;-) Inget dåligt jobb för 150 spänn i timmen...

18:32Aaron
Det kommer du att göra bra!

18:32Rossi
Japp!


Dajm!

18:32Rossi
Vad ska du göra i helgen?

18:33Aaron
Flyttstäda den gamla lägenheten. Åka till Alelyckans Kretsloppstjofräs med en tvättmaskin - en diskmaskin - en bokhylla . ett skrivbord - tre stolar - ett sideboard - en TV - en soptunna .- sexhundra böcker - och en jävla massa annat skräp.



Rossi
Böcker?!

18:34Aaron
Ja, det är papper liksom med text på som sitter ihop.

du kan ju googla det.

;)

vi pratar statistik. vi pratar sjukvårdpolitik. vi pratar HEJ HÄR EN BOK OM SVARVARBÖLE

inget skoj alls - lovar

18:36Rossi
Man får inte kasta böcker! Det måste finnas en lag som säger att man inte får det! Det finns affärer som ger en annat sorts papper för de. Sånt papper som man kan köpa sprit för!! brb tvättstuga!

18:37Aaron
du - jag bär tyvärr inte mer om jag inte har en pistol mot tinningen efter den här flytten. brb? ok - då ska jag röka.

jag tar mig inte till ett antikvariat med dom. jag är anti antikvariat. fast sprit lät gott. det gjorde det allt.

18:44Rossi
Jag dricker Green Goblin...

18:45Aaron
trolldryck?

18:46Rossi
Japp! Från England. De gröna trollen lagrar den på 100-åriga ekfat.

Aaron
pratar vi vin nu? eller cider? eller whiskey?

18:47Rossi
Engelsk cider. Lite sötare än Strongbow

18:50Aaron
gud - önskar att jag också hade tvättstugan...

18:53Aaron
hittade lite vin dock

18:55Rossi
Jag måste sluta... Måste duscha och packa och sova... Ska börja klockan 6 imorgon bitti. Slutar halv4 och åker direkt till VBG och jobbar till halv 2 på natten och sedan börjar jag klockan 9 nästa morgon och jobbar till 1 på natten och då ska jag på mc-klubb och festa hela resten av natten och på söndag går tåget hem klockan 10!!! Väl hemma ska min "samba" ha middag för sin mamma och syster och ser gärna att jag är med... På måndag är det jobb på Chalmers igen... Om jag blir skjuten på mc-klubben, tror du jag slipper jobba på måndag då?

18:56Aaron
det beror väl kanske lite på hur kulan tar

och hur snabbt man kan stoppa blödningen

18:56Rossi
Gärna mitt på röven! För sitta hinner jag inte iallafall...

18:56Aaron
är det ok att jag lägger ut den här konversationen på våran blogg? den är ju asrolig! och folk undrar ju om du har dött helt?

18:57Rossi
Gör du det!

18:57Aaron
ha en trevlig helg du vackra!

18:58Rossi
Fast jag blir lite oroilig när du pratar om blödning... Jag vet bara en sorts människor som blöder oavbrutet i en vecka och överlever... På tal om blödning... Undrar näör jag hade min mens sist... Packar tamponger. Note to self...

18:59Aaron
inget som skall ut på bloggen?

Rossi
Äh... Skit i det. Alla kvinnor har mens. Utom de som är med barn. Oftast alltså, är det så. På tal om monster så tar min dotter körkort i Säffle den här veckan och nästa så jag vill helt medmänskligt varna alla och tala om att Gör allt ni måste göra utanför er bostad nu, för sedan riskerar ni att bli träffade av en VOLVO, för det ska hon ha minsann... Jag har närt en raggare vid min barm!!!


19:03Aaron
nåt mer du vill hälsa våra läsare innan vi avslutar?


Rossi
Och gissa tre gånger vem hon RÄKNAR med ska betala för den där jävla bilen??? Om ni har mer än 1 i IQ så behöver ni bara 1 gissning!!! Japp! Jag! Hälsa de att jag faktiskt är nykter... Öppnade min första cider för bara en liten stund sedan... Blir mer normal när spriten börjar verka!! ;-)

Ha en bra helg du med. Massa kramar!

19:06Aaron
Kram Kram Martin hälsar

19:06Rossi
Ska tänka på dig när jag sitter med ca 100 mc-killar i läder... Wish You Were Here!!!

Alltså, de har läder.

19:07Aaron
ha ha

19:07Rossi
Jag vete fan vad jag ska ha på mig...

;-) Kram

19:07Aaron
det kommer inga mer på den festen?

här skall det minsann bli fest på riktigt

19:08Rossi
Jodå, men jag spelar ju bara för ett lag... ;-)

19:09Aaron
nej, nu slutar vi prata

du har att göra och jag ska hämta en lastbil jag hyrt

harebrahej



19:09Rossi
Hej!

Inga kommentarer: